Список
творів із зарубіжної літератури на 11 клас (Наказ МОН N•. 1407 від 23.10.17)
Профіль:
природничий, правовий
|
Для вивчення напам’ять |
Обов’язкові твори • Й.B.Гете «Фауст» (I
ч.), останній монолог Фауста (ІІ
ч.) • Ф.Кафка
«Перевтілення» • М.Булгаков
«Майстер i Маргарита» • Б. Брехт «Матінка Кураж та ii діти». • Г.Белль «Подорожній,
коли ти прийдеш у Спа. . .». Поетичні твори: • Г.Аполлінер «Зарізана голубка й водограй», «Міст Мірабо» • Р.М. Рільке «Згаси мій
зір. . .»,
«Орфей, Еврідіка, Гермес», зб.«Сонети до Орфея». • Ф.Г. Лорка «llpo царівиу Місяцівну», «Гітара» • О. Блок «Незнайома». • А. Ахматова. Вірші
(1-2 за вибором учителя). Поема «Реквісм» • В.Маяковський «А ви
могли б?..», «Послушайте!», «Борг Україні» • Б.Пастернак «Гамлет», «У всьому хочу я дійти...», «Зимова ніч» • П. Целан «Фуга смерті. |
• И. В. Гете «Фауст» (один із монологів Фауста за вибором учителя)
• Гійом Аполлінер «Міст Мірабо»
• Р. М. Piльке (1 вірш за вибором
учня)
• А. А. Ахматова (1 вірш за
вибором учня)
В. В. Маяковський (1 вірш
за вибором учня)
• Б. Л. Пастернак «Зимова ніч»
|
Сучасна література •Джордж Оруелл «Скотоферма» АБО «1984» • Ф. Дюрреямат «Гостина
старої дами» • Е. Йонеско «Носороги» • Ернест Гемінгвей «Старий i море» • ГабріельГapcia Маркес «Стариган із криками». •
Ясунарі Кавабата
«Тисяча журавлів» • Милорад Павич «Скляний равлик» • Хуліо Еортасар «Менади» • Taïp Халілов «До останнього подиху» • Даніель Пенак «Уce для людожерів» • Стівев Едвін Кінг «Мораль». • Джон МайклГpiн «Провина зірок» • Маркус Френк Зузак «Крадійка книжок».** ДУЖЕ РАДЖУ |
Клас
|
Дата
|
Тема
|
Завдання
|
Форма
виконання
|
10
Б/Х
|
21.04.2020
|
Шарль Бодлер французький поет, засновник модернізму.
Вірш «Альбатрос» зі збірки «Квіти зла»
|
1.Подивиться постери до теми,
виконайте завдання № 1-4.
2. Вивчить напам’ять вірш «Альбатрос»,
запишіть відео або аудіо Вашого виконання, надішліть на пошту. Читання
має бути виразним, інтонаційно правильним,
логічні зупинки, підвищення-зниження голосу, емоційне забарвлення
|
1.
Обсяг (1 друкований аркуш, Word, шрифт 14, відстань 1.15),
якщо письмово, то 2 сторінки ( пишіть акуратно та розбірливо).
2. 1.Не
треба читати вірш без підготовки, оцінка буде низька, перездавати не можна.
2.2.Аудіо
або відео надсилайте на пошту,
обов’язково вказавши в темі листа
1. Клас, прізвище та ім’я.
3.
Термін виконання до 01.05.2020
|
10
ПР
|
28.04.2020
|
Шарль Бодлер французький поет, засновник модернізму.
Вірш «Альбатрос» зі збірки «Квіти зла»
|
1.Подивиться постери до теми,
виконайте завдання № 1-4.
2. Вивчить напам’ять вірш «Альбатрос»,
запишіть відео або аудіо Вашого виконання, надішліть на пошту. Читання
має бути виразним, інтонаційно правильним,
логічні зупинки, підвищення-зниження голосу, емоційне забарвлення
|
1.
Обсяг (1 друкований аркуш, Word, шрифт 14, відстань 1.15),
якщо письмово, то 2 сторінки ( пишіть акуратно та розбірливо, фотографі\ робить за достатнім світлом).
2. 1.Не
треба читати вірш без підготовки, оцінка буде низька, перездавати не можна.
2.2.Аудіо
або відео надсилайте на пошту,
обов’язково вказавши в темі листа
1. Клас, прізвище та ім’я.
3.
Термін виконання до 05.05.2020
|
10
Б/Х
|
05.05.2020
|
Поль Верлен - король поетів.
|
1. Вивчить напам’ять вірш Поля Верлена на ваш вибір, запишіть відео або аудіо Вашого виконання, після читання поясніть, чому саме цей вірш ви обрали (3-4 речення). Вам допоможуть матеріали буктрейлера та експрес-уроку).
Надішліть на пошту. Читання має бути виразним, інтонаційно правильним, логічні зупинки, підвищення-зниження голосу, емоційне забарвлення |
1. Біографія https://www.youtube.com/watch?v=G1RDcImFuCk
2. Творчість https://www.youtube.com/watch?v=k60eznYEcPk |
Остання пара!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
||||
10
ПР
|
12.05.2020
|
Поль Верлен - король поетів.
|
1. Вивчить напам’ять вірш Поля Верлена на ваш вибір, запишіть відео або аудіо Вашого виконання, після читання поясніть, чому саме цей вірш ви обрали (3-4 речення). Вам допоможуть матеріали буктрейлера та експрес-уроку).
Надішліть на пошту. Читання має бути виразним, інтонаційно правильним, логічні зупинки, підвищення-зниження голосу, емоційне забарвлення |
1. Біографія https://www.youtube.com/watch?v=G1RDcImFuCk 2. Творчість https://www.youtube.com/watch?v=k60eznYEcPk Термін виконання - 15 травня, 18 травня виставляються річні оцінки
|
Остання пара!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
||||
10
Б/Х
|
19.05
|
Переглянути список творів для 11 класу, спланувати читання на літо.
|
||
До уваги! Постери до теми!
Шарль Бодлер - французький поет, засновник модернізму. Вірш «Альбатрос» зі збірки «Квіти зла».
Клас
|
Дата
|
Тема
|
Завдання
|
Форма
виконання
|
10 Пр | 14.04 | Ромен Гарі - французський письменник. роман "Повітряні змії" | 1.9.00-9.30 пройти онлайн-опитування на головній сторінці. 2. Індивідуальне завдання: Життя Людо до війни. 3. Дочитати роман до кінця, підготуватися до контрольної роботи за романом "Повітряні змії" | Обсяг 1-1,5 стор. Надіслати на пошту. Термін 26.04 |
10 Б/Х | 07.04 | Ромен Гарі - французський письменник. роман "Повітряні змії" | 1.9.00-9.30 пройти онлайн-опитування на головній сторінці. 2. Індивідуальне завдання: Життя Людо до війни. 3. Дочитати роман до кінця, підготуватися до контрольної роботи за романом "Повітряні змії" |
Обсяг 1-1,5 стор. Надіслати на пошту. Термін 18.04 |
10 ПР | 31.03 | Ромен Гарі - французський письменник. роман "Повітряні змії" |
1.Ви прочитали роман Камю "Чума". Завдання: написати відповідь на запитання:
Зробить схему сюжету роману А.Камю "Чума" (експозиція-зав'язка-розвиток дії-кульмінація-розв'язка). У висновку спробуйте визначитися, на якому етапі розвитку епідемії знаходиться зараз Україна.
2.Прочитати роман Ромена Гарі "Повітряні змії". Підготуватися до онлайнового опитування за змістом роману, умови та час буде повідомлено в вайбері. |
1. Обсяг (1 друкований аркуші , Word, шрифт 14, відстань 1.15, якщо письмово, то 2 сторінки, пишіть,будь ласка акуратно та розбірливо).
Це може бути таблиця, схема та інше.
2. Word-документ або фото сторінок зошита надсилайте на пошту, обов’язково вказавши в темі листа
1. Клас, прізвище та ім’я.
3. Термін виконання до 02.04.2020 8.00. |
10 Б/Х
|
24.03
|
Позакласне Читання . Альбер Камю "Чума"
|
1.Ви прочитали роман Камю "Чума". Завдання: написати відповідь на запитання:
Зробить схему сюжету роману А.Камю "Чума" (експозиція-зав'язка-розвиток дії-кульмінація-розв'язка). У висновку спробуйте визначитися, на якому етапі розвитку епідемії знаходиться зараз Україна.
2.Прочитати роман Ромена Гарі "Повітряні змії".
Підготуватися до онлайнового опитування за змістом роману, умови та час буде повідомлено в вайбері.
|
1. Обсяг (1 друкований аркуші , Word, шрифт 14, відстань 1.15, якщо письмово, то 2 сторінки, пишіть,будь ласка акуратно та розбірливо).
Це може бути таблиця, схема та інше.
2. Word-документ або фото сторінок зошита надсилайте на пошту, обов’язково вказавши в темі листа
1. Клас, прізвище та ім’я.
3. Термін виконання до 01.04.2020 8.00. |
17.03.2020. Завдання для 10 Пр.
Вітаю вас на своєму блозі! Прошу дуже уважно читати завдання, дотримуватись термінів виконання та не займатися крадіжками з інтернету (за це оцінка 2-3 бали).
Завдання 17.032020.
1. Ви всі мали індивідуальне завдання для семінару по творчості Стендаля та Мітерлінка.
надіслати мені це завдання на пошту (word-документ, фото зошита, інфографіка, презентація та інше).
Термін до 12.00. 17.03.2020
2.Хто не брал питання, друкує word-документ (2 стор, 14 шріфт, відстань 1,15,Times) питання "Умови життя Родіона Раскольнікова").
Термін до 12.00. 17.03.2020
3. На наступне заняття прочитати роман Альбера Камю "Чума"
Термін 31.03.2020
Бажаю успіхів!
План роботи на ІІ семестр
№
|
Био/хим
|
Прав
|
Тема
|
Дом/завд (Підручник Н.Міляновської 10 клас)
|
17
|
28.01
|
04.02
|
Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди
роману XIX ст., національна своєрідність.
|
146-148
|
18
|
Федір Михайлович Достоєвський, значення його творчості для розвитку
соціально-філософського і психологічного роману. Наслідування митцем традицій
М. В. Гоголя.
|
Прочитати 1 частину та епілог
|
||
19
|
11.02
|
18.02
|
Сюжет і система персонажів роману «Злочин і кара». Теорія» Раскольнікова, її сутність і
проблемність. Біблійні мотиви у творі.
|
Підготуватися до твору
|
20
|
||||
21
|
25.02
|
03.03
|
РМ №1 (письмово). Твір. Характеристика літературного героя
|
|
22
|
Зміни в драматургії на межі XIX–XX ст. Моріс
Метерлінк як теоретик і практик «нової драми».
|
232-233
Запитання для семінару
|
||
23
|
10.03
|
17.03
|
Семінар. Творчий
шлях Стендаля (Марі Анрі Бейля), його внесок у скарбницю психологічної
прози XIX ст. Конфлікт молодої людини та суспільства в романі
«Червоне і чорне». Образ
Жульєна Сореля
|
149-155 біографія, 155-167 роман
|
24
|
Семінар. Концепція символістського театру Ідея
одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків, особливості розвитку
сюжету у драмі-феєрії «Синій птах»
|
234-242
|
||
25
|
24.03
|
31.03
|
Контрольна робота №3
за темою «Роман XIX століття. Драматургія».
|
|
26
|
Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії
раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм.
Поль Верлен.
Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво».
Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні».
|
190-193
205-214
|
||
27
|
07.04
|
14.04
|
Шарль Бодлер – пізній романтик і
зачинатель модернізму. Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах
збірки «Квіти зла» («Альбатрос»,
«Відповідності», «Вечорова гармонія»).
|
194-204
Вивчити «Альбатрос»
|
28
|
Артюр Рембо. «Голосівки», «Моя
циганерія». Художнє новаторство поета. Поєднання рис імпресіонізму й
символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя
циганерія».
|
216-231
|
||
29
|
21.04
|
28.04
|
Контрольна робота №4 за темами «Перехід до
модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці
|
|
30
|
Ромен Гарі (1914 –
1980). «Повітряні змії».
Французький письменник єврейського походження (Роман Кацев), двічі
лауреат Гонкурівської премії. Зображення
Другої світової війни у творчості митця.
|
|||
31
|
05.05
|
12.05
|
Основні події сюжету. Провідна
сюжетна лінія – історія кохання.
|
|
32
|
Характеристика героїв
твору: Марселен Дюпра, Амбуаз Флері, Жулі Еспіноза
|
|||
33
|
19.05
|
-
|
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу.
|
|
34
|
||||
35
|
Тема. Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману XIX ст., національна своєрідність.
Стендаль "Червоне і чорне!
Червоне
|
Чорне
|
Жульєн
Колір форми солдатів наполеонівської армії;
життя, вогонь, пошуки самого себе, потяг до
подвигу, любов
мрія
революція
життя
|
Сорель
сутана (чорні костюми)
смерть
життя задля користі, гра на публіку плазування,
ненависть
реальність
реакція
смерть
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий