10 клас Ура!

Список творів із зарубіжної літератури на 11 клас (Наказ МОН N•. 1407 від 23.10.17)
Профіль: природничий, правовий

 

Для вивчення

напам’ять

Обов’язкові       твори

   Й.B.Гете

«Фауст» (I ч.), останній монолог Фауста (ІІ ч.)

  Ф.Кафка   «Перевтілення»

  М.Булгаков   «Майстер i Маргарита»

  Б. Брехт «Матінка Кураж та ii діти».

   Г.Белль  «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа. . .».

 Поетичні твори:

   Г.Аполлінер «Зарізана голубка й водограй», «Міст Мірабо»

   Р.М. Рільке «Згаси мій зір. . .», «Орфей, Еврідіка, Гермес», зб.«Сонети до Орфея».

  Ф.Г. Лорка «llpo царівиу Місяцівну», «Гітара»

  О. Блок «Незнайома».

  А. Ахматова. Вірші (1-2 за вибором учителя). Поема «Реквісм»

  В.Маяковський «А ви могли б?..», «Послушайте!», «Борг Україні»

  Б.Пастернак «Гамлет», «У всьому хочу я дійти...», «Зимова ніч»

  П. Целан «Фуга смерті.

  И. В. Гете «Фауст»

(один із монологів Фауста за вибором учителя)

 

  Гійом Аполлінер «Міст Мірабо»

 

  Р. М. Piльке

(1 вірш за вибором учня)

 

  А. А. Ахматова

(1 вірш за вибором учня)

 

В. В. Маяковський (1 вірш за вибором учня)

 

  Б. Л. Пастернак «Зимова ніч»

 

Сучасна література

 •Джордж Оруелл «Скотоферма» АБО «1984»

  Ф. Дюрреямат «Гостина старої дами»

  Е. Йонеско «Носороги»

  Ернест Гемінгвей «Старий i море»

  ГабріельГapcia Маркес «Стариган із криками».

   Ясунарі Кавабата «Тисяча журавлів»

  Милорад Павич «Скляний равлик»

  Хуліо Еортасар «Менади»

  Taïp Халілов «До останнього подиху»

  Даніель Пенак «Уce для людожерів»

  Стівев Едвін Кінг «Мораль».

  Джон МайклГpiн «Провина зірок»

  Маркус Френк Зузак «Крадійка книжок».** ДУЖЕ РАДЖУ



Клас
Дата
Тема
Завдання
Форма виконання
10 Б/Х
21.04.2020
 Шарль Бодлер французький поет, засновник модернізму. Вірш «Альбатрос» зі збірки «Квіти зла»
1.Подивиться постери до теми, виконайте  завдання № 1-4.
2. Вивчить напам’ять вірш «Альбатрос», запишіть відео або аудіо Вашого виконання, надішліть на пошту. Читання має  бути виразним, інтонаційно правильним, логічні зупинки, підвищення-зниження голосу, емоційне забарвлення
1. Обсяг (1 друкований аркуш, Word,   шрифт 14, відстань 1.15), якщо письмово, то 2 сторінки ( пишіть акуратно та розбірливо).


2. 1.Не треба читати вірш без підготовки, оцінка буде низька, перездавати не можна.
2.2.Аудіо або відео  надсилайте на пошту, обов’язково вказавши в темі листа
 1. Клас, прізвище та ім’я.
3. Термін виконання до 01.05.2020

10 ПР
28.04.2020
 Шарль Бодлер французький поет, засновник модернізму. Вірш «Альбатрос» зі збірки «Квіти зла»
1.Подивиться постери до теми, виконайте  завдання № 1-4.
2. Вивчить напам’ять вірш «Альбатрос», запишіть відео або аудіо Вашого виконання, надішліть на пошту. Читання має  бути виразним, інтонаційно правильним, логічні зупинки, підвищення-зниження голосу, емоційне забарвлення
1. Обсяг (1 друкований аркуш, Word,   шрифт 14, відстань 1.15), якщо письмово, то 2 сторінки ( пишіть акуратно та розбірливо, фотографі\ робить за достатнім світлом).


2. 1.Не треба читати вірш без підготовки, оцінка буде низька, перездавати не можна.
2.2.Аудіо або відео  надсилайте на пошту, обов’язково вказавши в темі листа
 1. Клас, прізвище та ім’я.
3. Термін виконання до 05.05.2020

10 Б/Х
05.05.2020
Поль Верлен - король поетів.
1.  Вивчить напам’ять вірш Поля Верлена на ваш вибір, запишіть відео або аудіо Вашого виконання, після читання поясніть, чому саме цей вірш ви обрали (3-4 речення). Вам допоможуть матеріали буктрейлера та експрес-уроку).
Надішліть на пошту. 
Читання має  бути виразним, інтонаційно правильним, логічні зупинки, підвищення-зниження голосу, емоційне забарвлення

Остання пара!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10 ПР
12.05.2020
Поль Верлен - король поетів.
1.  Вивчить напам’ять вірш Поля Верлена на ваш вибір, запишіть відео або аудіо Вашого виконання, після читання поясніть, чому саме цей вірш ви обрали (3-4 речення). Вам допоможуть матеріали буктрейлера та експрес-уроку).
Надішліть на пошту. 
Читання має  бути виразним, інтонаційно правильним, логічні зупинки, підвищення-зниження голосу, емоційне забарвлення

Термін виконання - 15 травня, 18 травня виставляються річні оцінки

Остання пара!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10 Б/Х
19.05

Переглянути список творів для 11 класу, спланувати читання на літо.








До уваги! Постери до теми!
Шарль Бодлер -   французький поет, засновник модернізму. Вірш «Альбатрос» зі збірки «Квіти зла».








Клас
Дата
Тема
Завдання
Форма виконання
10 Пр
14.04Ромен Гарі - французський письменник. роман "Повітряні змії"1.9.00-9.30 пройти онлайн-опитування на головній сторінці.
2. Індивідуальне завдання:
Життя Людо до війни.
3. Дочитати роман до кінця, підготуватися до контрольної роботи за романом "Повітряні змії"

Обсяг 1-1,5 стор.
Надіслати на пошту.
Термін 26.04
10 Б/Х 07.04 Ромен Гарі - французський письменник. роман "Повітряні змії" 1.9.00-9.30 пройти онлайн-опитування на головній сторінці.
2. Індивідуальне завдання:
Життя Людо до війни.
3. Дочитати роман до кінця, підготуватися до контрольної роботи за романом "Повітряні змії"

Обсяг 1-1,5 стор.
Надіслати на пошту.
Термін 18.04 
10 ПР 31.03 Ромен Гарі - французський письменник. роман "Повітряні змії"
1.Ви прочитали роман Камю "Чума". Завдання: написати відповідь на запитання:

Зробить схему сюжету роману А.Камю "Чума" (експозиція-зав'язка-розвиток дії-кульмінація-розв'язка). У висновку спробуйте визначитися, на якому етапі розвитку епідемії знаходиться зараз Україна.

2.Прочитати роман Ромена Гарі "Повітряні змії".
Підготуватися до онлайнового опитування за змістом роману, умови та час буде повідомлено в вайбері.
1. Обсяг (1 друкований аркуші , Word,   шрифт 14, відстань 1.15, якщо письмово, то 2 сторінки, пишіть,будь ласка акуратно та розбірливо).


Це може бути таблиця, схема та інше.
2. Word-документ  або фото сторінок зошита надсилайте на пошту, обов’язково вказавши в темі листа
 1. Клас, прізвище та ім’я.
3. Термін виконання до 02.04.2020 8.00.
10 Б/Х
24.03
Позакласне Читання . Альбер Камю "Чума"
1.Ви прочитали роман Камю "Чума". Завдання: написати відповідь на запитання:



Зробить схему сюжету роману А.Камю "Чума" (експозиція-зав'язка-розвиток дії-кульмінація-розв'язка). У висновку спробуйте визначитися, на якому етапі розвитку епідемії знаходиться зараз Україна.
2.Прочитати роман Ромена Гарі "Повітряні змії".
Підготуватися до онлайнового опитування за змістом роману, умови та час буде повідомлено в вайбері.
1. Обсяг (1 друкований аркуші , Word,   шрифт 14, відстань 1.15, якщо письмово, то 2 сторінки, пишіть,будь ласка акуратно та розбірливо).
Це може бути таблиця, схема та інше.
2. Word-документ  або фото сторінок зошита надсилайте на пошту, обов’язково вказавши в темі листа
 1. Клас, прізвище та ім’я.
3. Термін виконання до 01.04.2020 8.00.




17.03.2020. Завдання для 10 Пр.
Вітаю вас на своєму блозі! Прошу дуже уважно читати завдання, дотримуватись термінів виконання та не займатися крадіжками з інтернету (за це оцінка 2-3 бали).
Завдання 17.032020.
1. Ви всі мали індивідуальне завдання для семінару по творчості Стендаля та Мітерлінка.
надіслати мені це завдання на пошту (word-документ, фото зошита, інфографіка, презентація та інше).
Термін до 12.00. 17.03.2020
2.Хто не брал питання, друкує  word-документ (2 стор, 14 шріфт, відстань 1,15,Times) питання "Умови життя Родіона Раскольнікова").
Термін до 12.00. 17.03.2020
3. На наступне заняття прочитати роман Альбера Камю "Чума"
 Термін 31.03.2020
Бажаю успіхів!

План роботи на ІІ семестр

Био/хим
Прав
Тема
Дом/завд (Підручник Н.Міляновської 10 клас)
17
28.01
04.02
Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману XIX ст., національна своєрідність.
146-148
18


Федір Михайлович Достоєвський, значення його творчості для розвитку соціально-філософського і психологічного роману. Наслідування митцем традицій М. В. Гоголя. 
Прочитати 1 частину та епілог
19
11.02
18.02
Сюжет і система персонажів роману «Злочин і кара». Теорія» Раскольнікова, її сутність і проблемність. Біблійні мотиви у творі.
Підготуватися до твору
20



21
25.02
03.03
РМ 1 (письмово). Твір. Характеристика літературного героя

22


Зміни в драматургії на межі XIX–XX ст. Моріс Метерлінк як теоретик і практик «нової драми».
232-233
Запитання для семінару
23
10.03
17.03
Семінар. Творчий шлях Стендаля (Марі Анрі Бейля), його внесок у скарбницю психологічної прози XIX ст. Конфлікт молодої людини та суспільства в романі «Червоне і чорне». Образ Жульєна Сореля
149-155 біографія, 155-167 роман

24


Семінар. Концепція символістського театру Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків, особливості розвитку сюжету у драмі-феєрії «Синій птах»
234-242
25
24.03
31.03
Контрольна робота №3 за темою  «Роман XIX століття. Драматургія».


26


Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм.
  Поль Верлен. Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні».
190-193
205-214
27
07.04
14.04
Шарль Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах збірки «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»).
194-204
Вивчити «Альбатрос»
28


Артюр Рембо. «Голосівки», «Моя циганерія». Художнє новаторство поета. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія».
216-231
29
21.04
28.04
Контрольна робота №4 за темами «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці

30


Ромен Гарі (1914 – 1980). «Повітряні змії».
Французький письменник єврейського походження (Роман Кацев), двічі лауреат Гонкурівської премії. Зображення Другої світової війни у творчості митця.
31
05.05
12.05
Основні події сюжету. Провідна сюжетна лінія – історія кохання.

32


Характеристика героїв твору: Марселен Дюпра, Амбуаз Флері, Жулі Еспіноза

33
19.05
-
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу.

34




35





 Тема. Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману XIX ст., національна своєрідність.






     















Стендаль  "Червоне і чорне!

Анкета роману Стендаля «Червоне і чорне»
1.    Автор Фредерік Стендаль
2.    Назва «Червоне і чорне. Хроніка ХІХ ст..»
3.    Країна  Франція
4.    Рік написання 1831
5.    Художній метод: класичний реалізм.
6.    Жанр: соціально-психологічний роман; роман "єдиного героя"( усі події' та образи згруповано навколо одного героя.); роман виховання
7.    Філософська основа роману - Сенсуалізм – тільки пристрасть спонукає людину до дій і подвигів.
8.    Ідейно-художній центр роману: життєві іспити Жульєна Сореля
9.    Тема: трагічна доля талановитого плебея у Франції доби Реставрації.
10.    Художній час — доба Реставрації ЗО –ті рр.ХІХ ст
11.    Художній простір — Франція(від провінції до столиці)
12.    Сюжетний час роману. Лінійний — немає ліричних відступів, порушень хронології  подій
13.    Конфлікт: між почуттями і розумом; талановита особистість і суспільство
14.    Проблематика: проблема молодої людини з народу, яка не може реалізувати свої здібності; - проблеми політики, релігії, морально-етичні
15.    Композиція. Оповідь ведеться від третьої особи, кожен розділ має епіграф, який визначає його головну ідею.
- Роман складається з 2-х частин, однак у житті героя можна виділити 3 етапи:
Вєр'єр, Безансон, Париж. Кожен з них має однакову структуру: прибуття, адаптація до середовища, налагодження взаємин, зовнішній і внутрішній конфлікти — катастрофа.
Особливості композиції
- хронікально-лінійний характер (біографія героя)
- історія духовного життя героя, становлення його характеру в складній і драматичній взаємодії із соціальним середовищем. Головне - дія внутрішня, яку перенесено в душу і розум героя: перед кожним вчинком, від якого залежить подальший розвиток подій, Жульєн Сорель доскіпливо аналізує кожну ситуацію і себе в ній.
16.    Елементи сюжету
Зав’язка – гувернер у мера; "розкішна церква" – це зовнішнє багатство, до якого   прагне Сорель; церква – темна, оббита червоною тканиною.
Розвиток дії – кохання до пані де Реналь
- лицемірство у семінарії
- у салоні де Ла Моля
- кохання Матильди
Кульмінація – постріл у пані де Регаль; в’язниця
Розв`язка – суд; "нова церква" – відкриття, яке зробив Сорель у своїй душі
17.    Система образів
Мешканці провінції- містечка Вер'єр: дворянство - пани де Реналь;
буржуазія - Вально, Фуке; духовенство - абат Шелан;
міщанство - Сорелі, полковий лікар армії Наполеона та суддя.
Духовенство Безансона: семінаристи; абати: Пірар, Фрілер, Милон, єпископ Агдський.
Вища аристократія Парижа: родина маркіза де Ла-Моль і відвідувачі його салону.
18.    Художні особливості, самоаналіз, психологізм,  внутрішні монологи, антитеза  (протиставлення двох світів). Психологізм роману:головні події відбуваються у душі та розумі героя; завдяки внутрішнім монологам, ми переживаємо справжню історію людської душі.
19. Символіка назви роману.  "...час має свій колір", — вважав письменник. "Червоне і чорне" - це і чорно-червоне поле рулетки, що притягає гравця, який шукає щастя, випробовує долю; і колір сутани священика та військового мундира; колір реакції, мороку, смерті - і крові, колір революції. Час поєднав у собі ці кольори: червоне і чорне.
Червоне
Чорне
Жульєн
Колір форми солдатів наполеонівської армії;
життя, вогонь, пошуки самого себе, потяг до подвигу, любов
мрія
революція
життя
Сорель
сутана (чорні костюми)
смерть
життя задля користі, гра на публіку плазування, ненависть
реальність
реакція
смерть
"Червоне і чорне" - не просто історія загибелі ловця вдачі, а трагедія героїчної за своїми здібностями особистості, яку спотворили, якій не дали змоги відбутися.

Сюжет роману
Роман французького письменника Стендаля «Червоне і чорне» оповідає про долю бідного хлопця на ім'я Жульєн Сорель. Дійові особи роману: мер, пан де Реналь, багач Вально, абат Шелан, покоївка Еліза, пані де Реналь, маркіз де Ла-моль, його дочка Матильда. Основні події роману розгортаються в містечку Вер’єр.
Пан де Реналь, мер містечка хоче узяти в будинок гувернера. Особливої необхідності в цьому немає, але через те, що місцевий багач Вально придбав нових коней, мер вирішує «перевершити» Вально. Кюре пан Шелан рекомендує панові де Реналю сина тесляра, «молоду людину рідкісних здібностей», Жульєна Сореля. Це крихкий вісімнадцятирічний хлопець, юні дівчата поглядають на нього з цікавістю.
Пані де Реналь не подобається затія чоловіка. Вона дуже любить своїх дітей, і думка про те, що між нею і дітьми стоятиме хтось сторонній, приводить її у відчай. Її уява малює їй грубого, скошланого хлопця, який кричатиме на дітей. Тому вона дуже дивується, коли бачить перед собою цього «блідого і переляканого хлопчика». Не проходить і місяця, як в будинку всі починають відноситися до Жульєну з повагою. Сам хлопець при цьому тримається з великою гідністю, а його знання латині викликає захоплення - він може прочитати напам'ять будь-яку сторінку з Біблії. Незабаром покоївка Еліза закохується в Жульєна. Вона дуже хоче вийти за нього заміж, про що повідомляє абата Шелану на сповіді. Від абата Жюльен дізнається про це, але відмовляє, оскільки більше всього мріє про славу і про підкорення Парижа.
Наступає літо. Сім'я мера приїжджає в село, де знаходиться їх замок і маєток. Тут пані де Реналь проводить цілі дні з дітьми і гувернером. Поступово вона приходить до висновку, що закохана в Жульєна. А він хоче завоювати її тільки в помсту «самовдоволеному панові де Реналю», який розмовляє з Жульєном поблажливо і навіть грубо.
Одного разу хлопець говорить пані до Реналь, що вночі прийде до неї. Вночі, виходячи зі своєї кімнати, він вмирає від страху. Але коли він бачить пані де Реналь, вона здається йому такою красивою, що він забуває всі свої пихаті думки. Через декілька днів він закохується в неї без пам'яті. Коханці дуже щасливі, але тут захворює молодший син пані де Реналь. Нещасній жінці здається, що причина хвороби сина - її любов до Жульєна. Вона відштовхує від себе хлопця. Дитина видужує. Що стосується пана де Реналя, то він ні про що і не підозрює, але покоївка Еліза розповідає панові Вально, що у її пані роман з гувернером. Того вечора ж пан де Реналь одержує анонімний лист, в якому його повідомляють про це ж. Проте пані де Реналь переконує чоловіка в своїй невинності.
Наставник Жульєна абат Шелан вважає, що він повинен хоч би на рік виїхати з містечка. Жульєн виїжджає в Безансон і поступає в семінарію. Вчиться він не погано, але семінаристи дружно ненавидять його. Головна причина такого відношення до Жульєна - це його розум і талановитість. Через ректора семінарії Жульєн знайомиться з маркізом де Ла-Молем, який давно шукає собі секретаря.
Таким чином, з'являється можливість здійснення давньої мрії Жульєна - відвідати Париж. Перед цією поїздкою хлопець знов зустрічається зі своєю коханою. Проте чоловік пані де Реналь щось підозрює і Жульєн рятується втечею.
У будинку маркіза хлопець знайомиться з юною і симпатичною дівчиною, Матильдою де Ла-Моль. Проте вона йому не подобається. Колишній гувернер швидко освоює нову роботу, починає вести всі найскладніші справи маркіза. Крім того, він стає справжнім «денді» і навіть отримує від маркіза орден. Це заспокоює гордість хлопця, але залишається одна проблема: він як і раніше не ладнає з Матильдою де Ла-Моль. Вона здається йому дуже романтичною персоною, проте незабаром відчуження між ними проходить. Молоді люди починають більше спілкуватися. Одного разу дівчина розуміє, що закохалася в Жульєна. Вона пише йому лист з освідченням в коханні. Одержавши лист, Жульєн торжествує: його, сина тесляра, полюбила знатна пані. Дівчина чекає його вночі в своїй кімнаті. Жульєн приходить до неї, вони стають коханцями. Але на наступний ранок Матильда жалкує в скоєному, молоді люди сваряться. Жульєн розуміє, що і він теж закоханий в дівчину, тому сварка між ними його дуже турбує. Йому радять викликати ревнощі Матильди, Жульєн починає залицятися за іншою пані, план спрацьовує. Одного разу вночі Жюльен влізає в кімнату Матильді через вікно. Побачивши його, Матильда падає до нього в обійми.
Незабаром дівчина повідомляє батька, що вагітна від Жульєна Сореля. Маркіз приходить в сказ, але погоджується видати дочку за Жульєна. Для цього потрібно створити хлопцю положення в суспільстві, за що і береться маркіз. Він добивається, щоб Жульєна призначили поручиком. Жульєн відправляється в свій полк.
Через деякий час він отримує звістку з Парижа: Матильда просить його негайно повернутися. Як з'ясовується пізніше, в будинок маркіза прийшов лист від пані де Реналь. У нім розповідається про Жульєна, як про лицеміра і кар'єриста, здатного на будь-яку підлоту. Маркіз де Ла-Моль зовсім не думає, що йому потрібний такий зять. Жульєн покидає Матильду і їде у Вер’єр. Там він купує пістолет і у Вер’єрській церкві стріляє в пані де Реналь. Його садять у в'язницю і вже там він дізнається про те, що його кохана не померла, а тільки поранена. Він щасливий, і спокійно реагує на звістку про те, що засуджений до страти. Одного разу у в'язницю приходить сама пані де Реналь і повідомляє, що злощасний лист склав її духівник. Тепер хлопець розуміє, що ця жінка і є любов всього його життя.
Через три дні після страти Жульєна вмирає пані де Реналь.
Так завершується роман Стендаля «Червоне і чорне».

















Комментариев нет:

Отправить комментарий