09.09.2020
Модернізм: філософія, література, мистецтво
“Зарубіжна література” електронна хрестоматія до підручників для 11 класу закладів загальної середньої освіти
http://www.orioncentr.com.ua/%d0%b5%d0%bb%d0%b5%d0%ba%d1%82%d1%80%d0%be%d0%bd%d0%bd%d0%b0-%d1%85%d1%80%d0%b5%d1%81%d1%82%d0%be%d0%bc%d0%b0%d1%82%d1%96%d1%8f-%d0%b7%d0%b0%d1%80%d1%83%d0%b1%d1%96%d0%b6%d0%bd%d0%b0-%d0%bb%d1%96/
03.09.2018.
http://www.orioncentr.com.ua/%d0%b5%d0%bb%d0%b5%d0%ba%d1%82%d1%80%d0%be%d0%bd%d0%bd%d0%b0-%d1%85%d1%80%d0%b5%d1%81%d1%82%d0%be%d0%bc%d0%b0%d1%82%d1%96%d1%8f-%d0%b7%d0%b0%d1%80%d1%83%d0%b1%d1%96%d0%b6%d0%bd%d0%b0-%d0%bb%d1%96/
03.09.2018.
Шановні учні! Пропоную ознайомитися та попрацювати з матеріалами за твором Генріка Ібсена "Ляльковий дім".
31.08.2018. Шановні учні! Все, шо є в цьому блозі нам знадобиться, тому прибирати не буду. Буду додавати нове, що нам буде корисно. І перше вже готове. Що це?
26.04. Граємо?
24.04 Додаткова інформація до вивчення роману П.Зюскінда «Парфюмер»
Стаття
|
Посилання
|
|
Роман «Парфюмер» как
«программное» произведение постмодернизма
|
||
Преступление и наказание
Жана Гренуя
|
||
О запахе и забвении
|
http://www.peremeny.ru/blog/4629
|
|
Неоромантический роман Патрика Зюскинда
“Das Parfum” (“Парфюмер” (1985))
|
||
Парфуми (Вікіпедія)
|
||
Борис
Орехов — Роман «Парфюмер». Элитный продукт массового потребления
|
||
Чудовище, убивающее красавиц, как метафора постмодернистской концепции
|
Література проти війни
Умберо Еко про 14 ознак фашизму
Вивчаємо роман Михайла Булгакова
2.Аудиолекции Мариэтты Чудаковой о «Мастере и Маргарите», игра в персонажей Булгакова, а также удивительная статистика, рекомендации фильмов и рассказов и другие материалы о русском классике
http://arzamas.academy/courses/39
3. Читаємо роман «Майстер і Маргарита»
3. Читаємо роман «Майстер і Маргарита»
Московські глави
|
Єршалаїмськи глави
|
Майстер і Маргарита
|
1,3,4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 27, 28
|
2, 16, 25, 26
|
19,20, 21, 22. 23, 24,
29, 30, 31, 32
|
27.11.2016 7 ключей к роману «Мастер и Маргарита», раскрывающих тайны этой мистической книги
http://www.kulturologia.ru/blogs/170815/25849/27.11.2016. Увага! Увага! План-сітка уроків зарубіжної літератури у І семестрі
№
|
Дата
|
Тема
|
Домашнє
завдання
|
|
1
|
02/12
|
Московськи
глави роману «Майстер і Маргарита»
|
1.Підготуватися
до контрольної роботи за романом «Майстер і Маргарита».
2.
Підготувати тези до теми «Життєвий та творчий шлях Гійома Аполлінера
(1стор. в зошитах),
стор.128-139.
|
Теми для власного наукового
дослідження
(Вимоги
до роботи: робота вважається контрольною за умови дотримання вимог, робота виконується у друкованому вигляді,
шрифт-14, формат А-4, обсяг 5-10 сторінок, посилання на використані джерела.
Термін виконання 09.12.2016
року)
1.
Таємниця символіки в романі «Майстер і Маргарита»
2.
Масонський слід романі в «Майстер і Маргарита»
3.
Майстерність психологічного аналізу в зображенні
секретаря Понтія Пілата романі «Майстер і Маргарита»
4.
Особливості судового процесу в Єршалаімі (за романом «Майстер і Маргарита»)
5.
Дві Маргарити Михайла Булгакова
6.
Улюблені сторінки в романі «Майстер і Маргарита»
7.
Москва в романі «Майстер і Маргарита»: минуле та теперішнє.
|
2
|
09/12
|
Контрольна
робота.
Поезія
модернізму кінця ХІХ-початку ХХ століття.
Гійом
Аполлінер «Зарізана голубка й водограй»
|
1.Аналіз
вірша Г.Аполлінера «Міст Мірабо» (письмово 1 стор)
2.Вивчити
напам’ять вірш О. Блока «Незнайома»
|
Орієнтовний план аналізу.
1.Яким
є провідний настрій вірша?
2.Які
деталі реального світу зазначені в творі?
3.Спробуйте
визначити хронотоп у творі.
4.Яким
ви бачите образ ліричного героя?
5.
Якого значення набуває тема кохання?
6.
Яку цікаву інформацію ви знайшли про цей вірш?
|
3
|
16/12
|
«Срібна
доба» російської поезії.
Творчість
Олександра Блока. Вірш «Незнайома».
|
1.Життєвий
та творчий шлях О.Блока (усно, стор.176-193).
2.Повторити
напам’ять вірш О. Блока «Незнайома»
|
|
4.
|
23/12
|
Творчість
Бориса Пастернака.
Новорічний
літературний смаколік.
|
||