Список творів із зарубіжної літератури на 10 клас за програмою 2017 р. (Наказ МОН № 1407 від 23.10.17)
Обов’язкові твори |
Твори на
вибір |
Для вивчення
напам’ять |
· Гомер «Одіссея» (1-2 уривки за вибором учителя) · Данте Аліґ’єрі «Божественна комедія» (Пекло, І, V). ·
Вільям Шекспір «Гамлет». · Ернст Теодор Амадей Гофман «Крихітка
Цахес на прізвисько Цинобер». · Волт Вітмен «Листя трави» (1-2 уривки за вибором учителя). ·
Моріс Метерлінк «Синій птах» |
· 2 твори за вибором учителя: Стендаль «Червоне
і чорне». Густав Флобер «Пані Боварі». Ф.
М. Достоєвський «Злочин і кара». Оскар
Вайльд «Портрет Доріана Грея». · 1-2 твори за
вибором учителя та учнів: Ромен Гарі «Повітряні
змії». Паоло
Коельйо «Алхімік». Тумас Йоста Транстремер Лірика (1-2
твори за вибором учителя) Мо
Янь «Геній». Сью Таунсенд. Цикл творів про Адріана Моула (1
за вибором учителя) Ніл
Річард МакКіннон Ґейман «Чому наше майбутнє залежить від читання» або «Кораліна». Йоанна
Яґелло «Кава з кардамоном» |
·
В. Шекспір «Гамлет»
(один із монологів Гамлета за
вибором учителя), · В. Вітмен (1 уривок за вибором учня), · П. Верлен (1 вірш за вибором учня). |
Для профілів-філологічний, іноземна мова.
Обов’язкові твори |
Твори на вибір |
Для вивчення напам’ять |
· Гомер «Одіссея» · Данте Аліґ’єрі «Божественна комедія» (Пекло, І, V) · Вільям Шекспір «Гамлет» ·
Ернст Теодор Амадей Гофман
«Крихітка
Цахес на прізвисько Цинобер» ·
М. В. Гоголь «Мертві душі» (огляд,
3-4 розділи) ·
Ф. І. Тютчев «Іще горить в душі бажання…», «Silentium». · А. А. Фет «Шепіт, ніжний звук зітхання…», «Я прийшов до тебе, мила…». · Волт Вітмен «Листя трави» (1-2 уривки) · Стендаль «Червоне і чорне». · Густав Флобер «Пані Боварі» · Ф.М. Достоєвський «Злочин і кара» · Оскар Вайльд «Портрет Доріана Грея» · Шарль Бодлер «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія») · Поль Верлен «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня» ·
Артюр Рембо «Голосівки», «Моя циганерія» · Моріс Метерлінк «Синій птах» |
·
3-4 твори за вибором
учителя та учнів: Ромен Гарі «Повітряні змії» Паоло
Коельйо «Алхімік» Тумас
Йоста Транстремер. Лірика (1-2 твори) Мо
Янь (Гуань Моє) «Геній» Сью
Таунсенд. Цикл творів про Адріана Моула (1 за вибором) Ніл Річард МакКіннон Ґейман «Чому
наше майбутнє залежить від читання», «Кораліна» Йоанна Яґелло «Кава з кардамоном» |
·
В. Шекспір «Гамлет»
(один із монологів Гамлета за вибором учителя), · Ф. І. Тютчев (1 вірш за вибором учня), ·
А. А. Фет (1 вірш за вибором учня), ·
В. Вітмен (1 уривок за
вибором учня), · П. Верлен (1 вірш за вибором учня). |
Дата
|
Клас
|
Тема
|
Джерела для навчання
|
27.04
|
9-1
9-2
|
Бернард
Шоу – великий англійський драматург, лауреат Нобелівської премії. П’єса «Пігмаліон»
Завдання
1.
Подивитися відео урок
2.
Подивитися бук
трейлер.
3.
Пройти тестування.
(відповіді на тести знаходяться у творі
та відеоматеріалах)
4. Прочитати
повість Еріка Сігала «Історія одного кохання»
|
1.Подивитесь,
будь ласка, відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=y8pczjGwtPw
2.Подивитесь,
будь ласка, буктрейлер за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=IcpyqRivFy8
3.Посилання на
тестування буде доступно на головній сторінці.
|
04.05
|
Сігал
«Історія одного кохання»
1. Літературний диктант ( відкрито з 9.00 до 9.30)
*Відповіді на питання диктанту є в експерес-уроці, буктрейлері та на дошці padlet 2.Творче завдання (=контрольна робота) Створити буклет-рекламу будь-якого твору з програми 9 класу. Дедлайн 14.05.2020 |
1 Матеріали до повісті Е. Сігала "Історія одного кохання"
https://padlet.com/kaya3093/f2sumhsnbv4x?fbclid=IwAR3rKiA_VoDzUwdTiDgSOoKoP0Q-D8WdiFNzHAy_e6-Du3MVSuDxVuN_NXI 2.Познайомтеся з сервісом для розміщення матеріалів до уроків: http://linoit.com/users/elenaabroskina20/canvases/9%20клас%20Ерік%20Сігал?fbclid=IwAR1GAvih5aS6ZbG6OhL8SME_dQ_fHe858ariTg-qDY0QpMbZLGOE1FaOh_E 3.Експрес-урок за повістю Е. Сігала "Історія одного кохання"https://www.youtube.com/watch?v=F8HkJjkKJRY 4. Буктрейлер https://www.youtube.com/watch?v=8R7n7HbWrY4 5. Буклет: Як створити https://support.microsoft.com/uk-ua/office/ План буклета. 1. Назва твору, автор. 2.Біографія автора. 3.Проблеми твору, ідея. 4. Основні герої 5. Посилання на фільми, аудіокниги, інші цікаві джерела. 6. Використання фото, малюнків, смайлів та інше. 7. Ваш рекламний месседж до цього твору 8. Можна викоритсовувати матеріали зошита . |
|
18.05
|
Інформація для тих, хто цікавиться літературним процесом |
||
16.03.2020
Тема
|
Завдання
|
Форма виконання
|
|
16.03.2020
9-1 та 9-2
|
Позакласне читання. Альбер Камю «Чума»
|
1.Прочитати роман
2.Написати відповідь на
запитання:
-Чому, на вашу думку, саме за
цей роман Альбер Камю отримав Нобелівську премію?
|
1. Обсяг (1-2 друкованих аркуші , Word, шрифт 14,
відстань 1.15, якщо письмово, то 2-3 сторінки, пишіть,будь ласка акуратно та
розбірливо).
2. Word-документ або
фото сторінок зошита надсилайте на пошту, обов’язково вказавши в темі листа
1. Клас, прізвище та ім’я.
3. Термін виконання до 23.03.2020 8.00.
|
23.03.2020
9-1 та 9-2
*Сторінку з оцінками за завдання під час карантину можна побачити на блозі на цьому тижні |
Стара та нова драма. Генрік Ібсен "Ляльковий дім"
|
1.Стара та нова драма.
2. Біографія Г.Ібсена 3.Прочитати п'єсу Ібсена "Ляльковий дім". *Завдання усні, Індивідуальні - письмово. |
1.Всі матеріали до завдання можна знайти за посиланням:
https://padlet.com/sunnyalen16/fclxvj612s1g 2.Індивідуальні завдання. Прізвища вказані в групі Вайбер.
|
30.03.2020
9-1 та 9-2
|
Тематика та проблематика п'єси Генріка Ібсена "Ляльковий дім"
|
1.Загальна характеристика п'єси.Зробити конспект статті в зошиті (1-2 стор.).
*Завдання в зошиті для всіх, фото сторінок надсилати НЕ ПОТРІБНО, **Індивідуальні - письмово (або друк). Надіслати на пошту. |
1. До завдання 1
http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_iz_zar_lit/9_klas/ljalkovij_dim_g_ibensen_anketa/18-1-0-885 2. 2.Індивідуальні завдання.
|
06.04.2020
9-1 та 9-2 |
Образи головних героїв - подружжя Нори та Торнвальда Хельмерів
|
1. Індивідуальне завдання.
Скласти простий план "Образ Нори"(10-15 пунктів), можна цитатний. 2. Пройти пробне тестування. 9-1 9.00-9.30 9-2 10.00-10.30 * Посилання на тестування знаходиться на головній сторінці блогу (а не на сторінці 9 класу) ** час виконання відображається автоматично. 3.Повторити зміст "Лялькового дому для контрольної роботи" |
Посилання на тестування
на головній сторінці |
13.03.2020
Всі оцінки будуть сьогодні протягом дня |
Бернард Шоу-лауреат Нобелівської премії. Комедія "Пігмаліон"
|
1.Ознайомитися з біографією та творчим шляхом Бернарда Шоу.
(Підручник Н.Мілянвської, стор.236-241) 2.Прочитати комедію "Пігмаліон" (с.241-268) 3. *ЗА БАЖАННЯМ Зробити листівку-вітання до Великодня від імені літературного героя. |
До завдання 1-2.
Підручник Міляновської https://drive.google.com/file/d/0B3m2TqBM0APKS1QtV2FMUmRRUU0/view До завдання 3. Літературний герой може бути з будь-якого твору з програми 9 класу. Листівка може бути з використанням мультимедійних засобів, хенд-мейд, будь-який формат, розмір, з використанням зручних матеріалів. В тексті вітання ОБОВ'ЯЗКОВО МАЄ БУТИ ІМ'Я ТА ПРІЗВИЩЕ ГЕРОЯ, ЗГАДУВАННЯ ЙОГО ТВОРУ. Побажання має бути пов'язано зі змістом твору. Наприклад, Гобсек бажає грошей, Мазепа витримки та інше. Листівка - це завжди гарні картинки. Форма виконання - Ворд, фото, лінк надсилаєте на пошту. Термін - до 19.04 ***До свята дарую можливість отримати гарну оцінку за творчу роботу. |
Оноре де Бальзак (1799-1850)
28.09.2018. Образ Прометея у світовому мистецтві
http://svitliteraturu.com/_ld/10/1044____.pdf
24.09.2018. Доба Просвітництва в літературі.
https://padlet.com/sunnyalen16/yuh7k770s82y?utm_campaign=transactional&utm_content=padlet_url&utm_medium=email&utm_source=started_a_padlet
03.19.2018. Як пов'язані роди та жанри літератури з нашим гаманцем?
Матеріал для домашнього завдання.
Рід літератури
|
||||
Лірика
|
Драма
|
Епос
|
||
Жанри
літератури у відповідності до родової приналежності
|
||||
ліричний вірш
|
трагедія
|
епопея
|
||
пісня
|
комедія
|
казка
|
||
елегія
|
драма
|
байка
|
||
епіграма
|
водевіль
|
легенда
|
||
епітафія
|
фарс
|
оповідання,
|
||
ода
|
містерія
|
повість
|
||
альба
|
роман
|
|||
сирвента
|
новела
|
|||
канцона
|
новелета
|
|||
серинада
|
художні мемуари
|
|||
гімн
|
нарис
|
|||
романс
|
есе
|
|||
дружні й любовні послання
|
Вивчаємо роман Джонатана Свіфта "Мандри до різних далеких країн світу Лемюеля Гуллівера, спершу хірурга, а потім капітана далеких кораблів" (1721-1726)
Джонатан Свіфт (1667–1745). Все про роман «Мандри Лемюеля Гуллівера»
http://dyj59w791s2zy.cloudfront.net/scene/979080533394849794?fbclid=IwAR0zHHIckZiCFeaGXHOPu8WjZ1G-KMljWwe2SfpO99XWN3VdaaRFbBLV0p0
Подивиться, будь ласка, кліп за мотивами романа Д.Свіфта. Що об'єднує роман та ХХІ століття?
Шановні учні! Пропоную ознайомитися та попрацювати з матеріалами за твором Генріка Ібсена "Ляльковий дім".
https://padlet.com/sunnyalen16/fclxvj612s1g
"Здравствуй племя, молодое, незнакомое"(Вивчення творчості О.С.Пушкіна)
Навчальний кейс:
Биография
О творчестве
Фотоальбомы
Произведения
Комментариев нет:
Отправить комментарий